Zoeken
Carrera Culinair lanceert uniek culinair magazine
Op 25 mei verschijnt bij Carrera Culinair een culinair magazine in een oplage van 15.000 exemplaren. Boekwinkels mogen hun klanten, na aankoop van een boek van Carrera Culinair, deze luxe glossy meegeven.  

Carrera Culinair lanceert uniek culinair magazine

Gepubliceerd op 25 mei, 2016 om 00:00, aangepast op 30 mei, 2016 om 00:00

Carrera Culinair ontwikkelt zich in rap tempo als dé Nederlandse uitgeverij die zich specialiseert in kookboeken van eigen bodem: er worden boeken uitgegeven van bekende chefs (Julius Jaspers, Alain Caron) en specialisten (Tess Posthumus, Bart van Olphen) maar ook opvallende, thematische boeken: vis, ijs, worst, bonen en havermout. Daarnaast verschijnen boeken van persoonlijkheden als Ellen Hoog, Arie Boomsma en Jet van Nieuwkerk. Het magazine zal voorpublicaties bevatten van boeken die nu gemaakt worden, tips van foodies, reportages van de beste fotografen, een column, interviews met chefs, een kijkje in ‘het keukenkastje van’ en vooral: veel heerlijke recepten.

Uitgever Arjan Weenink is enthousiast over het magazine, dat een prachtige staalkaart biedt van alle uitgeefactiviteiten van Carrera: ‘Foodfestivals, kookprogramma’s, culinaire tijdschriften en kookboeken worden meer bezocht, bekeken en gelezen dan ooit tevoren. Het enthousiasme voor koken en lekker eten en ook de interesse in pure producten en gezonde voeding zijn nog nooit zo groot geweest. Wat eten we nou eigenlijk? Hoe wordt het gemaakt? Hoe kan ik het zelf verbouwen en bereiden? Met dezelfde enthousiaste houding en nieuwsgierigheid brengen wij onder Carrera Culinair jaarlijks circa 25 kookboeken, over belanghebbende thema’s en van mensen met een passie en een bijzonder verhaal. Wij geven voornamelijk eigen producties uit, zodat wij precies kunnen maken waar wij met onze auteurs in geloven, en dat geeft ons een unieke positie in de markt.’
 

Blijf op de hoogte

Volg onze sociale media voor het laatste nieuws